14 Şubat 2011 Pazartesi

Delonte West Çarşamba Günü Dönüyor

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101123214418/uncyclopedia/images/5/57/Delonte_West_(Celtics).jpg 



Doc Rivers : Miami maçından önce şut çalışması yaptı , iyi durumda olduğunu gördüm . Salı günü antremanda onu tekrar deneyeceğiz ve çarşamba günü oynayacağımız Nets maçında büyük olasılıkla yer alacak .


Delonte West : Miami maçında oynayabilecek durumdaydım . Koç biraz daha süre tanımak istedi bana . Bir sorun yaşamamam için çok özen gösteriyor .Ben artık oynamak istiyorum .
.  Zaten sağ elini kullanan bir oyuncu değilim . Yılda ortalama 1 sağ turnike ortalamasıyla oynuyorum , Toronto maçında bir sağ turnike atıp ortalamamı yakalamıştım . O nedenle sağ elimin %100 olmasına pek ihtiyacım yok .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder