22 Ocak 2011 Cumartesi

Utah Maçı Sonrası Görüşler

http://cache.daylife.com/imageserve/0boB9Mg13Re4J/610x.jpg 

Paul Pierce : ''Küçük işlerin hepsini çok iyi yaptık ve bu bize galibiyeti getirdi . Doc(Rivers) bize her zaman küçük işleri başarmanın büyük takım olmanın göstergesi olduğunu söylüyor . Sanırım biz bu konuda uzman olmaya başladık''

Deron Williams :  '' Kendi oyunumu oynamak için hazırdım fakat hiç o şansı yakalayamadım .Çok erken 2 faul aldım ve bir türlü ritim bulamadım ''
Jerry Sloan : '' Boston'un neden bu kadar iyi bir takım olduğunu çok net gördük bu akşam .Oyunun her yönünü doğru oynadılar ''

Doc Rivers :  '' Semih bu akşam harika oynadı . Fiziksel olarak çok sertti ve yapması gerekenleri yaptı . Galibiyete çok büyük katkı verdi . Önümüzdeki birkaç maç O'na çok ihtiyacımız olacak . ''

Kevin Garnett : '' Semih bu akşam çok agresifti. Gün geçtikçe NBA'in zorluğuna ve sertliğine daha çok alışıyor ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder